Teknoloji

Chatbot’lar tatilde fazla mesai yapacak!

Dijital tasma olarak adlandırılan chatbot’lar 9 günlük tatil boyunca iş başında olacak ve 7/24 tüketicilere hizmet vermeye devam edecek. Türkiye’nin uçtan uca müşteri hizmetleri otomasyonunun lider yapay zeka şirketi CBOT’un öngörüsüne göre; Seyahat ve havayolu chatbotları en çok bayram tatili öncesi çalışacak. Bunların yanı sıra e-ticaret, bankacılık ve telekom chatbotları da bayram boyunca hız kesmeden ilgili kurumların müşterilerine hizmet vermeye devam edecek. Böylece chatbot hizmeti sunan firmalar tatillerde 7/24 anında müşterilerine ulaşabilecek.

Pandemi ile birlikte değeri katlanarak artan ve hemen her segmentte hızla kullanıma sunulan chatbot’lar, uzun tatil tatilinde de hizmet vererek insanların ihtiyaçlarını karşılamaya devam edecek. Farklı şubelerden birçok şirket çalışanı tatilin tadını çıkarırken, dijital tasmalı chatbotlar da 7/24 müşterilere hizmet verecek. Özellikle seyahat şubesinde yer alan chatbotlarda tatil öncesi ve sonrasında sürecin hacminin oldukça artacağı öngörülüyor. Chatbotların tatil döneminde sergilediği performansın aslında bir gelecek projeksiyonu olduğuna dikkat çeken CBOT Kurucusu ve CEO’su Mete Aktaş, “Chatbotlar hayatımızın her alanında giderek daha değerli bir yer kazanıyor. Özellikle süreçlerini anlık olarak halletmek isteyen kişiler, tatil dönemlerinde ve kurumların kapalı olduğu dönemlerde chatbotlar aracılığıyla takviye alarak işlerini hızlı bir şekilde yapma fırsatı yakalıyor. Chatbotlar, güçlü bir performans göstererek ve canlı destek ihtiyacını en aza indirerek hayatımızda giderek vazgeçilmez hale geliyor. MarketsandMarkets tarafından yapılan araştırmaya göre 2022’de 4,7 milyar dolar olan dünya chatbot pazar büyüklüğünün yıllık ortalama %23,3 büyüyerek 2028’de 15,5 milyar dolara ulaşması bekleniyor. değerli bir büyüme oranı olan, farklı kullanım alanlarında hizmet veren, hem kurumlara hem de kullanıcılara fayda yaratan, yetkinlikleri sürekli artan chatbot’lar sunacak. CBOT olarak Ar-Ge faaliyetlerimiz ve edindiğimiz engin tecrübe ile yatırımlarımıza devam ettiğimiz yetkin yapay zeka teknolojisi ile başarılı chatbotlar sunarak kurumlara verimlilik ve kesintisiz yüksek kaliteli hizmet sunmaya devam edeceğiz.” diyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort