Yaşam

Complaintvar’dan Tatil.com’a Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülü!

haber Merkezi

Complaintvar platformu tarafından her yıl düzenlenen ve 48 farklı segmentin lider markalarının ödüllendirildiği ACE Ödül Töreni, geçtiğimiz gün JW Marriott Ankara Otel’de gerçekleştirildi. Öte yandan 2022 yılında CRM Kümelenmesi tarafından marka ve altyapı hakları satın alınan Tatil.com Tatil Pazarlaması Kategorisinde Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülü’ne layık görüldü. Törene katılarak ödülü alan CRM Küme Yönetim Konseyi Lideri Ramazan Becer, “Holiday.com’u devraldığımızdan bu yana 1300’e yakın yorumun 1290’ını profesyonel kadromuzla birlikte çözüme kavuşturduk. Müşteri memnuniyetini her şeyin üzerinde tutan bir anlayışla çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

“15 Yıldır Turizm ve Pazarlama Becerimizi Gösterdik”

15 yıldır turizm bölümünde faaliyet gösterdiklerini belirten Becer, “Pazarlama, bağlantı ve satış konusundaki tüm tecrübemizle turizm bölümünde satın alma sürecine girdik. Profesyonel ekibimiz ile her zaman son kullanıcının yanında olma misyonu ile yola çıktık. Türkiye’nin en pahalı tatil markalarından birine sahip olduğumuzu biliyoruz. Tatil.com markasını satın almamızla birlikte geçtiğimiz dönemde müşterilerimizin maruz kaldığı yükleri fark ettik. Yasal bir sorumluluğumuz olmamasına rağmen tek tek iletişime geçtik ve sorunları birlikte çözdük. Bize güvenen müşterilerimiz sayesinde bu ödülü aldığımızı biliyoruz. Bu süreklilik için çalışmalarımıza hızla devam ediyoruz.” Complaintvar’ın müşterilerin talep ve şikayetlerini özgürce dile getirebilecekleri bir platform olduğunu kaydeden Becer, “Misafirlerin yüzde 85’i tatil satın almadan önce markaların güvenilirliğini internet üzerinden teyit ediyor. Bu bilinçle satışa verdiğimiz önem kadar internetteki itibarımıza da önem veriyoruz. Complaintvar’da çözümün bir parçası olmaktan her zaman mutluluk duyacağız.”

habermacka.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu